Thursday, January 21, 2010

disaster

semalan befday dia,
semalam juga aku...kecilkan hati dia
sampaikan dia boleh katakan 'pergilah tido, tido tu kan lagi penting, esok nanti mengantuk...'

errrmmm...
apa yang nak aku kata?
nak ke aku membela diri
yang dah pasti 'aku yang salah?'

tahu ke dia aku bersengkang mata nak wish befday pada dia

teruk sangat ke aku ni? sampaikan begitu dia sound aku

pasal tido pun nak ungkit.... dulu tak pun

maybe befday dia kan, so aku ni ibaratkan macam tak serious lah kot bagi dia

hati aku ni 'Ya Allah, kuatkan lah hati aku dalam mencintai diri dia...'

1 comment:

  1. bila dah berjauhan begini harus dekatkan diri dengan dia melalui cara pendekatan hati dan jgn lupa selalu dekatkan diri dengan ALLAH. Selisih faham yg kecil2 tue abaikan jer lah.... hope ko ngan dia berkekalan hendaknya

    ReplyDelete