Tuesday, April 7, 2009

di malam itu kita bercumbuan

at one time mata aku bertentang dengan mata dia. setiap kali. ada jer peluang tanpa dia sedari, pasti aku melihatnya. cara dia bercakap, ketawa... alah, memang menangkap habis. tapi, aku tahu dia sedar.. kadang2 dia pun mendirectkan mata dia memandang aku. apa lagi... cepat2 aku pandang tingkap luar...

malam tu aku tidur di... ntah lupa namanya. tempat tu atas bukit... memang good view la beb. bagi aku terbaik la... bilik hotel jangan la cakap... bestttt giler... wahhhh. perasaan terbaik!!



malam tu, after g persembahan rakyat minangkabau, aku lepak kat luar lobby... aku nak relek. dengar mp3... layan perasaan... menghayati malam. bukan senang nak dapat rehat macam ni. dah g tempat orang, tak kan nak tido je kan...

tengah2 termenung, mamat ni datang kat aku, Aan. dia sembang2 ngan aku, actually aku memang nak cari peluang bersembang ngan dia. hehehe....

memula dia ajak g jalan2 pekan Padang...alamakkkk...aku bukan tak nak. hujan beb!!

kalau tak hujan, aku memang nak g. dapat gak trip percuma yang agak jarang ko dapat..

aku lebih suka mendekati rakyat tempatannya..

tapi.. kalau kat malaysia boleh la lagi. ni kat tempat orang, aku agak risau gak, ngan kondusi jalan yang agak merbahaya kat sana.

aku menolak je lah, aku kata, sembang2 jer ok what...

aku ngan dia pergi ke manara dalam hotel berkenaan... dia pegang tangan aku. aik...

atas menara tersebut memang boleh lihat kawasan kampung kat tempat tu, even gelap pun... yang penting udara malam dia... segar nya....

tetiba...

tetiba...dia purposed aku couple dengan dia. ha?? hold2!! aku rasa nak gelak... aku memang tergelak!!
adehhhh.....

tetiba ja dia peluk aku.... peluk sepeluk peluknya...

so warm... so strange inside this heart. erghhh... aku tolak dia baik2...

aku nak balik bilik la... dah awal pagi dah pun.. dah pukul 2

sedang aku turun tangga menara tu, dia tarik aku..

kami bercumbuaan...my god..

thats sweet sins of aroma.. really sweet...

ini mungkin mainan cinta, terlalu cepat jatuh cinta..

what the hell, this is the first day, fall in love with stanger

No comments:

Post a Comment