Thursday, February 19, 2009

barisan terbaik

disebabkan blogger nad yg bagi aku soalan ni
aku layan jer la
memang susah nak buat ni.....
tapi bila aku view balik...
macam best plak
soalan tag ditulis bergini :-
5 top carta gambar selebriti lelaki & perempuan x kire ar omputeh ke msia ke n cte asal korg minat dey ols kat caption gamba tu.ngerti??..

memula aku ambik mamat ni....
1st aku syok kat...
ni namanya kaer. dia ni penyanyi Bukan Kasihku tu. La ni sekarang ngah blaja kat indon....Aku kan awek dia, so aku tau la...... ngape aku letak gambar dia? sebab dia cute aka suara dia sedap la didengar... aku ni tertunggu-tunggu la saat dia nak menyayi kat tv....life tau.. kalau tengok video music dia pun aku leh terconggok kat depan tv....

alahai.......

2nd syok kaw2 kat.....


nama dia Jae Hee.... korean actor... time dia blakon cite Delightful Chung Yang (layan dvd) tu aku tengok sampai ke 3pm~~ ngantuk gak.... tapi pe nak buat... suka tengok dia berlakon...
watak dia bawak leh kekal kat hati aku sial!!!! (huissshhhhh...'gua layan cite nih) lagu2 dia pun aku donlod (tapi bukan dia yg nyanyi......)
watever dia memang cute + hensem
dia ada great smile :)


3rd jejaka (ntah la jejaka ke tak lagi kan)... tapi aku tetap suke.... muah!!

Daniel Kessler dr Band Interpol

hehehehe.... nampak serabai kan...
tapi lu all tak tau... bila dia memetik je tali gitar dia.. wa wah... hensemmmm.. terbaik!!!dia layan music boleh menyebabkan aku sekali terlayan... band ni band otai taw..maybe ada yg tak kenal.... gua suka sangattttt!!!!!!


4th..hehehe... lamanya nak bis....

aku introducekan...













Azwin Andy band Estranged!!!! (aku rasa namya macam tu la....)


yg mana satu? lu cari sendiri la. dia memang terbaik bagi aku... gila tol..dulu jd VJ kat MTV... sekarang dah hebat ngan band. lu tengok tak time dia main drum?? hebat tol.... tak la hebat mana tapi lagi hebat la dari budak2 macam new boys main kan..

yesss yessss number 5....

laast one... heheheh... jangan terkejut!

ally iskandar aka pengacara MHI

aku suka dia sebab dia ni macam berilmu at the same time pandai plak melawak....plus +++ dia cute pakai kot

taraaaa!!!
ok sekarang ni barisan2 selebrity wanita aku ambik

pakai baik punyer cilok jer.....
hehehehe......


korang mesti kenal nya dia ni

1st gurl

fara fauzana in the house
hehehe...nama dia ngan nama aku sama kan...
aku ngan dia lebey kurang sama jer, tu sebab aku pun popular macam dia
wateverpun.....
layannnnn







2nd super duper fantastic singer

Celin Dion... Aku suka dia nyanyi time umur aku 12 tahun.... siap beli kaset lagi time zaman 1996. Memang mantap la dia nyanyi.. sampai sekarang aku suka dia nyanyi











3rd.... Aku suka ngan Dato' Hajah Siti Nurhaliza

ni memula aku tak ske gak dia.. tapi disebabkan kegigihan dia cari duit dengan menyayi.... aku salute kat dia la
biarla apa orang nak kata pasal hal peribadi dia
tapi bagi aku... biarlah allah je yg judge
tak kan aku nak judge dia
?????
sedangkan balaja stakat SPM pun bley g London
tak kan aku yg nak complete degree pun tak bleh kan
chayok!!!



4th

ni aku import dari korean gak, actress ni cun la bagi aku
dah tua tau... 30 something
taraaaaa!!!!!




han chae young

aku suka giler makeup dia time belakon
natural sangat2
rasa macam nak make over jadi dia jer......



:)

:)





5th

aku suka budak ni

sebab dia comel hehehehe


k lah...

aku sebenarnya suka orang main muzik je

amat gila dengan band otai

pelakon ni kureng skit...

macih

4 comments:

  1. yang lain ok ler tang ally iskandar x leh bla langsung wakakak tapi yr arr dah ko minat kan wakakak... apa pun aku pun suka ngan artis korea tue... sebenarnya banyak artis korea aku suka cuma nama depa jer aku tak taw wakakak

    ReplyDelete
  2. ALLY OK WAT...
    jeles la tu
    nampak sangat

    ReplyDelete
  3. tak kan ganti ally ngan Pengurus Besar I***M Central plak kot!!!

    ReplyDelete