Wednesday, February 25, 2009

tagg aku curik daripada blog hang

Kak nad....gua copy lu nyer tagg.
bosan....

Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged.




(tapi aku tak der simpan folder la kat pc ni...so aku skip yg arahan pertama, aku g lompat num 2, janji ke enam kan)

erkkkkkk, cehhhhh...

ada plak gambar ni

ni gambar bilik aku ni... tapi ni suasana tahun 2008 yg lepas. b4 puasa ramadhan...

meh aku citer sikit demi sedikit item dalam bilik aku ni..

1. TIKAR - tikar ni aku rembat dengan izin mak aku. tikar ni zaman aku tahun 2003 kot... dah rabak kena iron dah pun kat tepi2 nyer.... tikar ni bestttttt....

2.TILAM ngan BANTAL - ni pun zaman2 2002 punyer... basuh adalah beberapa kali (wekkkkk).. bantal dia mak aku yg buatkan daripada putik kekabu yg dikumpulkan kat kampung....

3.JAM DINDING & RAK BUKU - tu aku beli kat TESCO penang.... jauh kan.... time tu g shoppong barang kat penang ngan bf aku la..... murah gak ....

4. RADIO- nampak tak kat sebelah dinding kiri tuh... tu mak aku nyer.. aku rembat gak..... hahahahahaha

5. WHITE BOARD - aku beli kat BINTANG Bangi..... motifnyer dulu nak buat reminder...alih2 letak gambar pakwe

6.PRINTER- tu beli kat melaka...... ha..... printer tu lagi murah hargenyer daripada beli time promotion tau

7.BUKU2 - tu semua buku2 aku study tuh.. berselerak yang amat.....

8. POSTER - kat dinding tu bukan poster lagu ... tu ayat kursi....

Tujuan gambar ni diambil dulu sebab.....nak buat iklan bilik kosong. tapi cancel sebab aku sayang plak bilik nih.......

bilik ni la tempat aku dok sorang2 time aku malas nak layan karenah manusia kat umah aku tuh

tempat menangis...mengadu........ dan lain2.....

gambar.....betullah kata orang... gambar menyimpan macam2 kenangan kan

1 comment: