Monday, March 9, 2009

my music wish list. pephal aku layannnnnn







diantara wish list band yang aku nak dengar lagu2 baru diaorang. kat sini aku tak der kaki indie rock....godddd!!!
kalau dok kat Ipoh, ada gak aku ber gig memuda dulu dengar band life.
kalau nak beli cd maunyer..sekeping imported branded dah dekat RM60.00.
ada hari tu aku g Mid Valley. beli 3 keping cd ori imported. lu all pun tak mungkin sanggup dengar lagu2 tu. tak kuar radio punyer la. minah casher tu bleh tanya '....ni akak punyer ke, semua ke?...'
'ha ah la dik. napa?'
'tak da la kak. saja...'
(lu nak pinjam ke)
huh!
whatever, gua nak cari gak lagu2 ni tenet. mp3 pun layan....
ingatkan nak masuk dalam blog, karang ada yang bagi tasbih percuma kat aku.
oh yer, sedang2 musim test dan assesment, so lagu aku layan pun ngah2 top lah.
ishhhhh...otak ni tengah ngidam lagu2 di atas!!!!




No comments:

Post a Comment