Thursday, March 12, 2009

semoga fara dapat jawab soklan finance ahad ni dengan terbaik sekali. permudahkanlah soklan yg susah buat dia...amin...

wahai tuhan jauh sudah
lelah kaki melangkah
aku hilang tanpa arah
rindu hati sinarmu

wahai tuhan aku lemah
hilang terumur noda
hapuskanlah terangilah
jiwa di hitam jalanku

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang maha pengampun dosa

Ya robbi, ijinkanlah
aku kembali padamu
meski mungkin takkan sempurna
aku sebagai hambamu

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang maha pengampun dosa

berilkanlah aku
kesempaatn waktu
aku ingin kembali
kembali...

dan meski aku tak layak
sujud padamu
dan sungguh tak layak
aku...


Lagu : Opick - Taubat
sekarang ni macam dah jadi tabiat plak
sebelum aku tido, mesti dengar lagu ni..sampai lah aku tertido...




just sharing this guys from I Luv Islam webpage

sempena hari jumaat ni, kena slow2 skit la...

pagi...
pagi tadi aku terbabas bangun kol 8.00am
wahh... ni memang aku tido lena betol
mungkin semalam hati aku riang dapat memahami subject Titik Pulang Modal, jadi aku rakus tido

aku message kak ina... kata aku lambat bangun n lambat g kerja
dia balas '...ok...'
baju kurung pun tak iron lagi nih...

pastu aku g LLM untuk mengambil sijil2 yg dah disahkan dari ET Tot
sebelum tu g beli ais krim soda buat Cik Qiellah...
( sempat lagi ko masg aku pastu soh aku beli air tu ek. bijak ko gunakan kesempitan aku )


opis
cilakak!
pehal penuh plak parking hari ni. hati mendengus lagi.
hujan kot... ngam2 kol 9.00am aku punch kad
kat opis ni tak der sistem '...weh ko punch kad untuk aku bley tak?...'
aku rasa aku akan mampus kalau buat macam tu..
sebab kat sini sistem canggih skit
canggih la gak walaupun kekadang sistem tu
tergendala sebentar
aku pun tak paham napa...

masuk opis setelah lunch
lambat lagi...
heh...
pc buat hal
mouse kondem, biasalah tu...

so.....
pale aku pening2
ahad aku ada test...

aku dah lah tak ske subject finance nih
adehhhhhhhhh
dah nak dekat 10 tahun tak pernah ambik test finance
nih nak mengeluh jer ( kak mahani kata, tak baik mengeluh...)

da....

no funny2 story la beb...
aku minggu ni asyik baca buku skema jer...





1 comment: