Wednesday, March 11, 2009

pagi2 dah sakit perut. keluar2 jer kete dah tanya pasal kerja semalam. adeh....

aku bangun macam biasa hari ni.
semalam tido kol 2.00am.
penat la bang. belajar finance lagi teruk daripada belajar ambik hydraulic sem 2 lepas tahun 2006.
adehhhh....
semalam rasa nyesal plak ambik course baru.
adehhhh...

'fara ko tak bleh jadi letchurer la, ko kang cengeh..' ni ex engineer aku cakap semalam
'nanti semua student ko....takot nak ambik class ngan ko...' pale lu mat!!

p/s: ex eng ni namanya Syah. Sekarang dah jadi pengurus kat ANGKASA.
wahhhhh......directly cakap, dia bagus. dulu kat sini sebelum aku baik ngan si Qiellah. aku selalu lunch ngan Syah. hehehe.... ada affair ke? tak lah...

malam tu plak aku suarakan pendapat aku kat bf aku, nak jadi lethurer.
'tak bleh lah ling2....ling kan nak jadi engineer...'

hishhhhhhh....... mamat ni plak tak sapot langsung!!

tal der mood nak cakap dah.

adeh.........

pagi2 ni dah la lagi bangsat!! ha...dah keluar dah berkataan dajal!!

aku tau lah ko bos kan. ko dah sub aku kerja2 ko, pastu ko nak pagi ni.
ok ok...salah aku tak siapkan kerja2 tu semalam.

pale lu mat!!

sampai kol 7 malam aku buat tau tak. ko ingat mata aku ni tahan ke nak ngadap pc ni 8 jam sehari????

dah la nak macam2....pastu nak moody2 plak

takot ngan dato lah tu.

im'sorry.... hahahaha....

penat la bos.

bos ingat saya sorang bleh trace ker payment yg ada 67ms tu sorang2?

memang la nampak senang. cuba ko cari kat pc ni senang ke tak? ngadappppp jer macam orang bodoh yg ala2 pandai ni.

kalau ko nak ada orang dapat siapkan kerja tuh pagi2 subuh, ha ko gajikan lah orang lain. aku tak kisah.... tapi tahun depan la ek.

pn sarinah, minta maaf yer. saya tak ske ikot cara kerja orang lain. nak kena marah pun, marah ler... saya dah malas dah nak pikir. mr evali pun, saya ni tak ske ambik hati bos tu. siap2 lah. kalau tak siap, saya buat jer...

sebab saya ada benda lain yg lagi kritikal nak pikir dan lakukan
antaranya ialah:-

1.tak study untuk test ahad ni
2.assesment tak siap lagi & tak mula lagi
3.banyak lagi kerja opis aku tunggu
4.kemeluatan aku melebihi segalanya!!
5.aku rasa macam nak flate jer next week
6.aku ngah frust so,

(ngah sedap2 menulis perassan best ni...mr evali datang dok sbelah aku. ceh mentang2 ada kerusi...korang2 ske ek dok melepak sini)

'fara..ok u buat macam ni saja. he want just the value...'

heh...hati aku mendengus
ha....kan simple macam ni bleh la aku buat semalam.
ni barai gila semua nak.....

'ohhh.ok. bleh jer....' aku jawab

erm...macam ni kan bagus. ni disebabkan kekeliruan semalam la aku takot2 jer nak.

banyak sangat kehendak. si pn sarinah nak macam ni, mr evali nak macam ni...

adehhhhh.....

bos pun satu, dah bagi arahan kat si mr evali dah ler... ni si pn sarinah pun ko nak bagitau sekali.

macam ni macam ner lah nak tingkatkan komunikasi!!

macam2 arahan!!

p/s: bos aku ni tak ambik kursus accountant. so pagi ni dia kena ngadap Mr Ooi untuk terangkan kenapa...dan mengapa.... adeh.... cian plak dia

ok. thats all for this blurry morning. so.....fara be patient k. be cool. be blur

1 comment:

  1. p/s: bos aku ni tak ambik kursus accountant. so pagi ni dia kena ngadap Mr Ooi untuk terangkan kenapa...dan mengapa.... adeh.... cian plak dia

    oittt saper cakap dia tak amik kursus tue? dia amik ngan aku sekali arr wakakaka tapi siyes beb aku bukan nak ngutuk wakakak tapi kenyataan memang harus di shoot kan ajer dia wakaka apa pun markah aku laie tinggi dari dia dan aku ler paling bran nak wat presentation masa tu wakakak paling best dia kasi soklan kat aku... aku terang2an shoot dia beb wakakak nak terasa aku dulik arr yg penting org paham wakakak

    ReplyDelete