Friday, March 6, 2009

sepanjang ku hari jumaat, hati aku tak tenteram...

hari jumaat, 6.03.09

pepagi aku dah bangun. tapi tak lah pagi santa pun. adalah dalam 9.30am
aku cuti kan so, ni lah saat aku nak bangun lambat. oh yer... terlajak subuh lagi. astafirullahalazim

pagi2 aku ader mission nak g NIOSH seksyen 15. aku nak g wat assgmt la kononnya.

aku g la ikot direction Yana bagi hari khamis tu. agak sesat memula. tapi disebabkan aku ada pengalaman nak g seksyen 15 tu, membantu gak lah.

adik guard tuh hensem benar aku tengok. aku ingatkan orang2 Nepal. (company aku banyak mengajikan orang2 nepal sebagai pak guard)!!!!!!! eeeeee.....aku tak suka betol. tak mesra alam

aku pikir2 gak berapa lah umur budak ni. mesti baya adik aku (tak da niat nak buat anak ikan key). bapak ikan pun dah tak terjaga

so sepanjang kat library NIOSH tu aku siap2kan lah jua benda yang aku nak buat tu.

sepanjang masa tu gak, hanya message dari Yana, Astro je aku dapat. Hishhhh mana yang lain ni

-------------------------------------------------------------------------------------

12.30pm

balik rumah masak. dah siap masal makan. ada tempoyak sekali. aku beli kat WARTA berharga RM6.50

kekenyangan. aku tido sampailah kol 3.00pm

bunyik phone....ADAM

'hello, ha wat per tu' bf aku ler ni
'ahhhhhh.....tido'
'bila nak balik ni?'
'ikot lah, dah siap kerja lom'
'dah....nanti nak naik train kan g sini, ermmmm datanglah b4 kol 5'

ok jer lah aku cakap.....

----------------------------------------------------------------------------------

dalam taxi nak g UKM, astro call
bill bulan lepas tak bayar
cilakak!!
aku dah bayar tau tak
dia plak kata tak terima
haiiiii....india ni nak jer aku......

dalam train....bapak ko sesak
dari UKM ke Kepong central nak ikotkan bleh jer 45minit sampai
1 jam 30 minit sampainya

adehhhhhhhhhh

----------------------------------------------------------------------------------

sepanjang perjalanan balik perak ngan dia, biasa2 jer.
yerlah mood baru lepas baik salah paham masih ada

dalam masa yang sama aku silent phone

takot benar ada umat2 yang tak sedar diri kol

hehehhhe.........

at the same time tingat kat fairuz. lucky tak call atau message aku.

aku pandang jer bf aku ngah drive time tu, im sorry, aku tak patut buat dia macam ni...

-----------------------------------------------------------------------------------

tapi paling best balik ni, aku try Navigator baru bf aku
wah wah...
blagak gila dia ngan aku

senang katanya nak g cari rumah clienttt

sampai jer kat Tol Tapah aku request la pakai navi g umah aku

settttt

tapi...

rumah aku ni jalan straight jer 19km

langsung tak da cabaran. navi ni sekali jer bagi arahan. pastu senyapppppp (kalau ada yg pernah cuba navi paham ler kot)

-----------------------------------------------------------------------------

11.30pm
aku dah sampai rumah
aku soh bf aku g shoot terus kampung dia

aku dah sampai kampung akhirnya
dah lama tak vbalik ni
sejak peralihan kuasa politik pun aku tak balik

kelas everything buat aku tak sempat tau tak

wahtever yg terjadi PERAK tetap dalam hati aku

i born here, i'll die here

-----------------------------------------------------------------------------------------

malam tu habis mandi aku message fairuz.....

2 comments:

  1. TQ masuk my blog...wahhhh sibuk tul jumaat aritu ek?? hehehe...salam kenal2...pasni bleh want serangan mcm qiella hahahaha

    ReplyDelete
  2. heh beshhh balik kg eh..makan nasik minyak jgn lupa jemput-jemput hahah..pasni leh wat serangan selalu heheh

    ReplyDelete