Monday, April 20, 2009

alahai..... aku dah demam seminggu. kat opis plak macam suck! semua jenis bz bz body! what a liar!

tajuk Je aku tujukan pada work stuff aku... yg lain aku tensen pasal my final coming up!
arghhhhh .....

EH, SUKA HATI LA AKU NAK CUTI KE PE. KO PEDULIK PE?
ehehe.... panas nya hati... tapi lek lek...

seriusly aku skarang malas nak pikir, hal2 yg bukan melibatkan aku. contoh seperti housemate aku. dia pulak nak buat perjumpaan.... adehhhh.. pe kes???

aku dah pesan kat kawan dia 'aku tak nak jumpa dia. nak jumpa next month. aku nak pekse. karang hati aku panas lagi + naik darah tinggi... kalau member ko nak kata aku pengecut ke apa ke, silakan... sebab aku dah tak ada sebab nak jumpa dia lagi'

hal2 lain selamat tinggal la bro.

seyes.... ko dah la kerja time pagi.. malamnya ko nak study... malamnya plak adehhhh.... nak settle benda2 macam ni. aku harap ko blah jer. tak yah banyak cakap!
seyes... sapa2 la nak study part time, kuatkan iman. hati kena tabah. jangan terpedaya dengan keseronokan. stress is the most close anemy

last weaken parents aku dtg dari 18-20 April. Bestnya.... entertaint je diaorang, duit pak haji hulur jer....

that time, aku cite la kat mak aku semua masalah aku. semua2 la yg menggangu gugat mental aku ni. alhamdulilah...dia nasihat, dan penerimaan dia cukup baik

satu hal lagi ek... last nak balik dia kata 'jaga diri baik2 sayang mak ni.. ko tu kat tempat orang...'

1 comment:

  1. elex bai... ko g jer perjumpaan tue then ko cakap... aku tak rasa nak jumpa ko dan aku tak rasa nak luangkan masa aku yg penuh berharga nie dengan perkara2 cam nie sbab aku nak xzam... dalam xzam tak der kuar soklan pasai perjumpaan nie wakkakaka

    ReplyDelete