Thursday, April 23, 2009

ulser mulutku amat sakit sekali

hari ni 24.04.09 ulser mulut aku amat sakit. kerana kawasan ulser amat berdekatan dengan kawasan gigi geraham aku. nak makan nasi pun tak sempat kunyah..

semalam, aku mc lagi. ini mc yg kedua aku peroleh sejak bekerja di IKRAM. heh..
semalam ulser mulut aku amat sakit. semasa meeting dengan mr ooi pun dah denyut2 mengalahkan sakit gigi. pastu aku pening2 kepala gak. amat sakit

hari ni 24.04.09 hati aku pun sakit gak
tapi kenapa ya?

o ya, tentang perjumpaan dengan budak housemate aku tu...
dia pun tung tang tengan ayat membela dirinya
tapi aku penuh kurang ajar, hanya menjawab 'aku minta maap dan aku harap kita semua dapat jadikan ia sebagai iktibar'

aku agak mungkin dia berapi dengan jawapan aku sependek itu.

sekian

p/s: esok aku ada final paper, aku harap diriku dapat jawab soklan dengan baik. even... macam bary 2 bab je baca..

1 comment: