Monday, April 13, 2009

story never end # 5

pagi sebelum berangkat ke tempat lain, aku dan dia sempat breakfast bersama.
semua orang la kan... tapi kami langsung tak bertegur. senyum je dari jauh. time tu ada sesi ambik gambar... aku tak pun ambik gambar ngan dia.... adehhhhh geletar lutut aku ni lagi...

*********
mak aku tetiba plak petang tu macam tak sihat.. tangan nye jam lah plak. ni kes tidur salah posisi lah ni. aku dah la gelabah mana lak nak cari ubat kat tempat orang ni. kang salah bagi ubat susah plak. last2 aku minta tolong aan.. belikan ubat.
petang dia sampai ke bilik aku. lambat nyer.... aku jumpa dia kat pintu bilik.
berikan ubat tahan sakit. kesiannya basah lenjun.. erm... terima kasih.
dia terus menguncup dahi aku. terkedu aku kat situ... ada je lah mamat ni ambik kesempatan. dia pun blah dengan senyuman bangga dia. ceh!

**********

sepanjang kami di padang, hujan jer.... renyai2... pastu lebat agak main.... dalam bus aku dah geletar sejuk..

kami ditunjukkan keadaan kat pekan tu. boleh la tahan, walau tak semaju pekan kat kampung aku. tapi bila tengok kat pesisir laut dia... ngeri seh.. memang ala2 bali la. boleh buat surf!

kami singgah kat tempat jual barangan ringan kat sana. adehhhh... turun2 je bus aku tak masuk kedai tu, aku hanya lepak kat depan kedai tengok tv.... hehehe.. makcik2 yang ada duit termasuk mak aku bley la masuk borong kuih.

aan datang kat aku.. dia berdiri sebelah aku sambil suakan minuman botol. ok..aku ambil la... aku minum gak. pastu kami duduk bersama depan tv.... layan....

then, dia blah... dia g kat makcik2 tuh... hehehe... adeh.. dah lain benar aku tengok. pastu bila aku nak g jumpa mak aku... dia tak da plak. aku tengok dia dah terlena kat belakang kedai.. cian nya....
**********
malam tu, kami terus dinner di satu kedai... biasa2 je... tapi yang tak biasa.. ann sekali lagi makan ngan aku... hehehe.. berapi minah (ada minah ni minat kat dia) tu tengok. sedangkan dia ngan famili dia makan sebelah aku je... .... aku rasa sungguh berkuasa..kahkahkah.. puas2 hati aku tengok muka minah tu frust. tu la pakai lipstik bagai... aku relek je... poyo lah kau

**********
malam tu b4 kami balik ke bilik masing2.. dia sempat pesan. malam ni kalau jadi kami nak lihat persembahan nidji. wahhhh... boleh je. then kita g main pool. aan nak ajak fara jumpa kawan2 aan

**********
hujan lahhhh.. mana leh kuar malam ni. aku mendengus!! alahhhh... eeeeee...

last2 aku jumpa saja aan di perkarangan hotel tu.. tapi kat mana ya..

bilik dia la??

p/s: tulisan tergendala akibat mental sickness tadi. ada oarang tanya ni novel ke apa? tetiba plak jadi mental. aku plak confius. ntah2 fantasi

No comments:

Post a Comment