Monday, April 13, 2009

hampir2 terlupa la ushuk...

our anniversary the second semalam. aniversary kenal macam tu je la. kapel2... kawen lom lagi.. harap2 sampai ke hujung nyawalah anniversarynya... amin2..

nak citer apa ek.. sebab kami selalu akan bercerita macam mana kami ni boleh terjumpa. aku sendiri tak tahu sapa yang kenalkan kami. adam jer la yang tahu. sampai sekarang nak rahsia2 lagi. dah janji katanya.

kalau mak aku tanya, kawan2 dia sendiri tanya pun dia tak nak jawab. hampeh... aku lagi lah tak tahu nak citer pe..

tapi yang pasti, aku nak ceritakan bagaimana aku boleh dating ngan dia the first time.

aku jumpa dia kat penang. time tu dia kerja kat penang lagi. bayangkan, aku tak pernah pun g penang sorang2 selama ni, aleh2 dah date nak ke sana. famili tau ke? hehehe.... lu pikir la sendri.
kahkahkah.. erm... seyes....

aku drive naik kete kelisa aku yang comel tu la. aku bertolak, tengah hari, sampai sana aku seyesly gelabah! bagai gak penang ni... jam datuk kat bridge. erm.... map pun tak da. harapka daya ingatan aku hafal map kat rumah je semalam. at the same time aku call gak dia... mana tempat2 ni...

masuk2 je lepas bridge...aku menghala ke Tanjung Bungah. erm... sesat of course. celah2 mana aku selit... tapi yang penting aku sampai gak. tapi aku tak terus jumpa dia. aku menghala ke batu feringgi, aku cari rumah tumpangan untuk stay semalam. erk... murah2 jer kat sana. budget penggangur mana cukup...

dapatlah satu bilik ni..guest house. aku belasah jer la...

petang, aku g jalan2 ke pantai batu feringgi tu. seyes...lawak habis aku rasa. ada ke lepak pantai sorang2.... ambil gambar.. gamber sendiri. erm.

malam tu baru aku jumpa dia. aku seyes tak kenal sapa pun mamat ni. malam tu aku pakai baju warna pink. giler! t-shirt je.

**********
aku jumpa dia di nite market batu feringgi tu. tempat dia, belakang kapal besar, restorant.. dia pakai baju coklat. muka dia by that time. not bad... daaaaaa

hehehe... aku memula minta ic. manalah tau... dia bantai gelak...
pastu aku sembang2 kejab, pastu aku kita g jalan2 g town. dalam kete masa bual2 tu aku confident la tu dia...sore dia sebijik. dalam kete..dia asyik tengok aku je..pastu bila aku pandang dia, dia senyum..

**********

kami makan nasi berani clayport kat kedai mamak ni. ntah pe namanya.. sedap beb.. tapi aku cover2 gak.. tapi aku still makan pakai tangan.. dia ok je..

**********

pastu kami lepak di plaza gurney...
depan tu kan tempat melepak.. lama betol kami sembang2... hye..... macam2
tergelak2 kami time tu..
hati aku rasa free...

**********

aku suka dia

**********

p/s : aku bantai 2nd nite kat sana. 2nd nite aku tido kat hotel dia kerja... heh

**********



No comments:

Post a Comment