Wednesday, April 15, 2009

what do i think?? # 6

aku dapat call untuk jumpa dia pada pukul 10.00pm.
malam nyer...
waktu tido tu aku kata...
awal lagi tak bleh ke?
dia kata 'aan nak siapkan report tour malam ni... '

so, tunggu je lah.. nanti aku datang

bila aku siap2 mandi bagai.. aku g jumpa dia. erm... kali ni aku rasa relek... tak rasa geletar lutut macam lepas2. mungkin ini malam terakhir aku kat sini, mainan fikiran aku dah tak ada. yang penting, aku luangkan masa aku kat sini sebaik mungkin.. sebaik mungkin key....
sebaik mungkin untuk malam ini dengan dia...
apa aku jangka......harap2nya... ya.
memang biyol aku ni!!

aku ketuk bilik dia..
erm...
bila terkuak jer pintu bilik, dia senyum. dia pakai baju warna putih. really smart. really... dia ni jenis taf. so.. macam mana la aku tak imagine... adehhh... focus!!

wow... cantik nya bilik...
ni la gambaran bilik yang aku masuk.

ni gambar betul key....






seeyes.... mana la aku tak tahan! erkkkk...

masuk2 jer... we kiss... arghhh... kiss lagi? ermmmm... well...
we kiss at the back of the door..

erghhh... sampai dari aku tak pejamkan mata... aku sediri terasa menikmati ciuman dia...
call me whatever... trust me... dia very good kisser...
plus.. me too




stop... adeh... aku selak rambut aku
kendian ...

...aku gelak plak. aku terus lepak kat kerusi. layan tv....
sebenarnya aku stop kan adegan tu....

dia buatkan coffee lagi. kali ni memang nikmat tol kopi nya... tak pulak nak tanya jenama apa...
dia duduk sebelah aku.. start smoking... start being so releks..

dari pandangan aku malam tu.. dia seorang lelaki yang macam memerlukan seseorang di sisinya. mungkin keadaan dia sebagai seorang anak bongsu ataupun gaya dia dan sikap dia pada aku. aku bagaikan menikmati semua butir bicara dia pada aku time tu. kisah2 pengembaraan dia sepanjang kerja. kisah lucu ketika zaman remaja... dia terlalu manis.. tapi...


kemudian dia ajak aku bangun dari kerusi.. 'kamu tahu menari?'...
heh ...' tak tahu la aan..'
'mari...' dia tarik tangan ku.
terus memeluk penggang ku..rapat ke sisinya..
aku tergelak saja dengan cara dia
'...fara jangan la gelak... aan nak menari dengan fara... this is our last night right'

ok.... aku jadi serius.
aku letakkan kaki aku di atas kaki dia.. tak ada lagu pun waktu tu
hanya mengikut gerak tarinya... pelan je...
kemudian aku memeluknya.. aku sandarkan wajah ku pada dadanya...
aku ... aku rasa....

aku terpijak kaki dia! hehehe.. spoil right!
kami tergelak kuat... shhhh!!! malam... nanti ada orang lain dengar... hehehe....
aku terus ke depan katil.. ambil minuman...
lantas selepas tu... dia menarik aku ke atas katil..
dia sudah di atas aku....

jantung aku jangan kata lah.... kencang habis..

aku senyum '..aan nak buat apa..'
'aan nak...' terus dia cium aku.... tangannya dah sampai ke badan aku.... dan aku

aku tolak dia... aku bangun...

'aan ni..... kita kan dah janji...'

macam tak dengar je mamat ni...
dia datang lalu ...terus memeluk dan memeluk dengan lebih erat.

tangan dia memegang belakang aku dengan penuh lembut...

terlalu lembut sampaikan.... aku terbuai dengan gerakan dia....

lalu dia merebahkan dirinya dia atas katil...bersama aku...

kami merenung sesama sendiri.. saat ini...

kami hanya mampu membalas ciuman..penuh tenaga



penuh nikmat, rasa selesa



lantas..... aroma kami memenuhi bilik
menjadi terlalu panas.. menjadi terlalu asyik....
lantas...badan ini berbicara sendiri...
aroma ini memenuhi segenap ruang yang ada dalam bilik ini
pastinya... semuanya... dilepaskan mengikut hati dan nafsu....

p/s: hehehehe

No comments:

Post a Comment