Friday, April 24, 2009

first paper aku. waktu pagi amat tak boleh tidur. aku merenung masa depan. tapi dalam masa yg sama aku lapar

hari ni aku bangun amat pagi. lebih kurang jam 6.00am. sepatutnya pukul 5.00am (betapa mengantuknya pada waktu itu) aku bangun kerana sakit perut yg amat. perut aku masuk angin. mungkin kerana tak makan malam tadi..

perut amat sakit. perit. ya allah... dugaan tol

pastu aku ambik keputusan iron tudung. erm.. sambil memasang astro saluran hitz 'asean portion'. aku melayan lagu lagi banyak daripada membaca ... kemudian aku ke tandas...

kemudian aku membaca bagi kali last minute...

jam pukul 6.45am. aku g mandi, perut ketika ini sangat perit sambil mengeluarkan angin...

kemudian dalam solat aku berdoa 'janganlah sakit perut dan mulut ketika aku jawab periksa nanti...'

**********

aku siggah kedai akak jual nasi lemak, tapi aku beli meehun. aku makan dalam kete (ketika lampu isyarat berwarna merah)...

**********

aku park kereta d kampung baru. sambil makan meehun lagi. dan perut ketika ini masih sakit

**********

dalam dewan pekse..
menduduki paper PENGURUSAN TAPAK BINA SBC 3353
aku amat gementar.
aku duduk 5 dari depan.
heh...

perut aku orait. mulut orait. alhamdulilah

masa pekse hanya 2 jam.
jawan 4 s0klan theory (letih tau tak aku menulis)
tangan aku hampir crame

hanya tinggal 20minit. dua soklan lagi tak jawab. aku gelabah.
ntah bagaimana aku mampu menyiapkan 3.5soalan dalam masa yg dibenarkan.
kerana 1soalan baagian a aku tak tau nak kencing apa.

**********

aku g kerja pastu tu

**********

1 comment:

  1. tahniah kerna berjaya menyempurnakan kewajipan sebagai seorang pelajar dan moga kejayaan akan menjadi milik anda... insya'allah

    ReplyDelete